Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 24. december 2012

Vsem želim . . .


Vesele praznike in Srečno novo leto 2013!




Pa še en recept, verjetno zadnji v tem letu.

Tortice s skuto, bananami in koščki čokolade

Iz spodnjih sestavin je nastalo 24 tortic, ki sem jih pekla v pekaču za muffine.




sestavine za testo

300 g moke (jaz 100 g koruzne Mlinotest  100 g riževe, 100 g ajdove moke Mlinotest)
70 g masla
70 g rjavega sladkorja
2 jajci
1 vanilijev sladkor
1 žlička pecilnega praška
1 žlička sode bikarbone
1 žlica sladke smetane


za nadev:

500 g skute
1 jajce
100 g mlečne čokolade
80 g sladkorja
1 žlička cimeta
1 vanilijev sladkor
1 banana
2 žlici limoninega soka
limonova lupinica
čokoladni ostružki za okrasitev

Iz vseh sestavin sem zgnetla testo in ga pustila počivati kakšno uro.
Medtem sem pripravila nadev. Zmešala sem skuto z jajcem, sladkorjem, dodala sem cimet, vanilijev sladkor, z vilicami spasirano banano, limonov sok, limonino lupinico in na majhne koščke narezano mlečno čokolado.



Iz testa sem delala žogice velikosti teniške žogice, jih razvaljala med dvema plastema najlonske folije v krogce premera cca 7-8 cm in z njimi obložila naoljene modelčke  pekača za muffine.  Skledice iz testa sem napolnila z nadevom iz skute.


 Na vrh vsake sem vtisnila nekaj čokoladnih ostružkov in dala v pečico na 170 stopinj za 20 minut.





Tortice so sočne in bogatega okusa. Podlaga je zaradi različnih vrst brezglutenskih mok krhka in nekaj posebnega.





5 komentarjev:

  1. Upam, da nisi bila sama, ko je bilo treba pojest vseh 24. Hvala za lepe želje. Tudi jaz ti želim enako in še več dobrih objav na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe praznike in vse dobro v letu 2013! In seveda, veliko dobrega;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse lepo tudi tebi in tvojim dragim :). Srečno :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepe blagdane i Sretnu Novu 2013.-tu ti želim !!
    Tortice su krasne !

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne tortice, baš pravi završetak kulinarske godine! Želim ti sretnu 2013-u godinu!

    OdgovoriIzbriši