Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 9. julij 2012

kvinojini peresniki s poletno omako

Poletje je... in vroče je...
S kuhanjem se temperatura v bivalnih prostorih takoj poveča, zato poskušamo pripraviti obroke bolj na hitro in s čimmanj segrevanja.

Na hitro sem naredila tole pašto, za katero sem nekaj sestavin že imela na pol pripravljenih (zrezan paradižnik in nekaj koščkov avokada v hladilniku) in pripravljen pesto iz rukole (v hladilniku).  



sestavine za 2 osebi:

250 g kvinojinih peresnikov (ali kakšne druge testenine)
3 žlice olivnega olja
1 čebula
3 na kocke zrezani paradižniki
1/2 na kocke zrezanega avokada
3 vršički majarona
2 natrgana listka bazilike
sol
pesto iz rukole (po receptu.iz prejšnjega posta)




V vrelo osoljeno vodo sem dala kuhat peresenike.

Medtem sem na olivnem olju popražila čebulo in  česen, dodala paradižnike, baziliko in majaron, še malo podušila, dodala avokado in pesto. Primešala sem peresnike z malo vode, v kateri so
se kuhali. Ugasnila sem ogenj in pustila kakšno minuto, da so se vse sestavine lepo spojile. 


Servirala sem na krožnike.




Po želji lahko potresemo s parmezanom.









4 komentarji:

  1. Pojma nemam da postoji i tjestenina od kvinoje - ovdje je nisam vidjela. To mi je jako zanimljivo, a već samim time ovo jelo dobiva sve atribute zdrave hrane. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo težko se dobi testenine iz kvinoje, jaz sem jih dobila iz Italije. Seveda vsebujejo samo 20% kvinojine moke, vendar ta kvinojina moka predstavlja več kot 50% vrednosti testenin.
    Lahko se kvinojo semelje doma v kvinojino moko in se jo po želji dodaja. Jaz bi rada ravno zato nabavila mlinček za mletje takih in drugačnih zrn in semen.

    OdgovoriIzbriši
  3. BUONISSIMA E INVITANTISSIMA QUESTA PASTA CIAO KIARA

    OdgovoriIzbriši
  4. Peresniki iz kvinoje, super. Preprosto in okusno.

    OdgovoriIzbriši