Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 3. junij 2013

muffini z bezgovim cvetjem in brusnicami


Pa še nekaj iz bezgovih cvetov . . . dokler jih lahko še naberemo . . . če seveda ne dežuje . . .


Radovedna sem bila, če je na netu kakšen recept za pecivo z bezgovimi cvetovi.
Saj res lahko nekemu osnovmemu receptu za pecivo dodam pač bezgovo cvetje in to bi bilo potem tisto, kar sem želela.
V glavnem so recepti za bezgovo ocvrto cvetje. Samo ta recept na Bakecake's Blogu me je res privabil in odgovarjal moji radovednosti. Pa še posušene brusnice so imele svojo vlogo, ker so bile v moji shrambi in tudi v moji glavi . . . kako naj jih porabim, da bo efekt pravi. Tako sem dobila pravo inspiracijo za tele muffine, spodaj je recept, prirejen malo po moje.







sestavine za 12 muffinov:

3 jajca
1/2 jogurtovega lončka sladkorja
1 ščepec soli
vanilijev sladkor
1/2 lončka stopljenega masla
2 lončka moke (jaz 1 lonček moke za pecivo in 1 lonček koruzne moke Mlinotest)
3 žlice belega koruznega zdroba
1/2 pecilnega praška
5 šopkov bezgovih cvetov s peclji  (drobne cvetke narahlo osmukamo)
1 lonček posušenih brusnic namočenih v 2 žlici ruma in 3 žlice vode
naribana limonina lupinica 1/2 limone
rižev napitek cca 2 dl (ker nisem imela jogurta doma)

Jajca zmešamo s sladkorjem, vanilijevim sladkorjem, dodamo sol, maslo, moko s pecilnim praškom, koruzni zdrob, brusnice, limonino lupinico, očiščene bezgove cvetke in po potrebi malo tekočine (kot zgoraj navedeno). Masa naj ne bo pregosta ne pretekoča.
Maso z žlico polagamo v papirnate posodice,  ki smo jih prej položili v pekač za muffine.
Pečemo 25 minut na 170 stopinj. 






Zelo dobri so ti muffini, naredite jih, če vam rata nabrati še nekaj cvetov bezge.



14 komentarjev:

  1. To bom vsekakor poskusil. Muffini so mi všeč ravno zato, ker je priprava hitra in enostavna. Okus bezga pa mi je itak noro všeč. Hvala za recept !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poskusi, poskusi ... ti boš sigurno še nekaj svojega dodal oz. spremenil.
      lp

      Izbriši
  2. borovnice jih ne najdem za zdaj, ampak jaz bi jih nadomestili s češnjami ali več ... ali murv. Dober recept za zajtrk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pamy, con altra frutta sarebbe sicuramente comunque buono.
      Tanti saluti.

      Izbriši
  3. Se mi zdi, da živim v okolju, kjer so okoli mene sami termiti. Potrgajo in polomijo vse bezgove veje še predno pridem jaz do njih. Sem videl, da nabirajo še celo neodprte cvetove, da jim jih ja nebi kdo prej pobral. Drugače pa tile tvoji muffini prav vabijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veš kaj, DB, tukaj na krasu je še dosti bezge. Če pohitiš, si jo lahko nabereš. Si dobrodošel.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hja... sej veš sama, da je zmeraj nekaj okrog nas, še posebno, če živimo v naravi, za sprobat.

      Izbriši
  5. Hvala na ovom receptu; bazgu sam koristila nekada davno i iskljucivo pri pravljenju sirupa. Lijepo je vidjeti ovakve originalne recepte gdje se koriste cvjetovi biljaka u prehrani (bazga i bagrem).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bezgov sirup je super. Posebnega vonja in okusa. Jaz ga sicer ne delam, se pa spominjam dobro, ko ga je delala moja mama.
      lep pozdrav!

      Izbriši
  6. Oo, pa sem zašla na en super kulinarični blog. Mafine bo treba v času bezgovih cvetov seveda sprobat!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelistala sam blog ima tako krasnih recepata i posebnih, korištenje cvjetova u različitim jelima. Jako mi se sviđa takva kreativnost. BRAVO

    OdgovoriIzbriši
  8. Io amo il sambuco, questi muffins devono essere meravigliosamente profumati. Buon fine settimana.

    OdgovoriIzbriši
  9. Riconosco i fiori di sambuco e immagino deliziosi i tuoi muffin ! un abbraccione !

    OdgovoriIzbriši