Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 10. junij 2013

korenčkova kremna juha s timijanom






Čisto navadna kremna korenčkova juha, pa vendar nekaj posebnega zaradi posebne arome, ki jo doda prej segreti timijan v olivnem olju. Recept sem dobila pri njemu, kuharskemu chefu, katerega blog je res interesanten. Njegovi recepti so mi všeč, ker so enostavni in hkrati nekaj posebnega. Veliko piše o hrani, sestavinah, zdravi prehrani itd. Za tiste, ki ne obvladajo dobro italijanskega jezika, bo seveda malo težje . . .  jah . . .  eni bolje italijansko, drugi veliko bolje angleško . . .  striček google nam seveda želi pomagat pri prevajanju, vendar se pri tem zelo opleta . . .

Poglejmo recept in navodila za pripravo . . .  v slovenščini. Moje količine so čisto malo spremenjene pa tudi postopek kuhanja korenja je malo drugačen.


sestavine:

500 g očiščenega korenja
2 lovorjeva lista (jaz posušena)
cca 1 l zelenjavne juhe (ali vode)
1 šopek (cca 5 vejic) svežega timijana
cca 3 dl riževega napitka
extra deviško olivno olje (jaz 4 žlice)
sol




 

Korenje kuhamo skupaj z lovorjevimi listi cca 20 minut.




V skledico damo olivno olje in sesekljan svež timijan ter postavimo nad vrelo vodo (banjomarija) za 10 minut, toliko da se razvije aroma timijana.
Korenje spasiramo s paličnim mešalcem (prej odstranimo lovorjeve liste) in po potrebi razredčimo z rastlinskiim mlekom (napitkom).
Olivno olje s timijanom dodamo korenjevi juhi, juho pustimo stati vsaj 5 minut preden postrežemo.








9 komentarjev:

  1. Absolutamente deliciosa su sopa y hermoso color me encanta,abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zame je bil timijan ljubezen na prvi pogled. Vsec mi je, ker se ga da uporabiti na toliko razlicnih nacinov. Gre za precej univerzalno disavnico, ki gre skupaj tako z juhami kot s sorbetom. Ta kremna juha pa gre vsekakor na testiranje. Hvala za recept !

    OdgovoriIzbriši
  3. Che buona questa zuppetta! Mi piace molto l'abbinamento carote e timo!
    Sarà ottima anche fredda per le serate estive!
    Ciao! alla prossima!;-)
    MARI

    OdgovoriIzbriši
  4. Mal z zamudo, ampak juhica izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ottimo abbinamento io abbino il rosmarino ma lo voglio mettere il timo. Ciao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši