Skupno število ogledov strani

petek, 28. junij 2013

rdeči riž Hermes z bučkami in kremo iz belega fižola, timijana in loviže

Dobila sem bučke direktno iz domačega (ne mojega vrta), v shrambi je rdeči riž že kar nekaj časa čakal na pravo priložnost in bel fižol tudi. 

Pa sem v Google vtipkala te sestavine in našla pravo stvar. Ko sem videla pri njej jed, sestavljeno iz bučk, rdečega riža in belega fižola, sem si rekla, da to čimprej naredim. Ta čimprej se je zgodil te dni in mi ni žal . . .  še se bo ponovilo.

Nekaj stvari sem spremenila in zamenjala nekaj sestavin. Naj omenim, da sem v fižolovo omako pri drugi "degustaciji" dodala žlico ovčjega kremnega sira in je bilo še bolj okusno.



sestavine za 4-5 oseb

200 g belega fižola cannellini
200 g rdečega riža (jaz italijanski Hermes)
5 srednje velikih mladih bučk (12 do 16 cm)
1 čebula
2 stroka česna
nekaj vejic svežega timijana (jaz limonov kraški žepek)
nekaj listkov loviže
olivno olje (jaz za dušenje čebule in bučk 5 žlic, za fižolovo omako 4 žlice)
sol
voda za kuhanje riža in fižola

Fižol sem namočila čez noč v vodi. Ravno tako sem namočila čez noč riž.

Fižol sem sprala in dala kuhat v hladno vodo. Proti koncu kuhanja sem dodala ščepec soli.
Tudi riž sem sprala in dala kuhat v toplo vodo. Med kuhanjem sem ga solila. Oboje sem kuhala približno 30 minut. Riž sem odcedila in ga dala na stran.

Kuhan fižol sem dala v višjo posodo. Olivno olje sem malo segrela, dodala sesekljan strok česna, timijan in lovižo. Pustila sem, da so se arome "razživele" in zadišale ter dodala fižolu. Vse skupaj sem zmiksala s paličnim mešalnikom v kremo. Dodala sem še nekaj žlic vode, v kateri se je kuhal fižol, da je dobila krema tapravo konsistenco (ne preveč gosta, niti preveč redka).

Bučkam sem odstranila končne dele in jih zrezala na majhne kocke. Čebulo sem sesekljala, ravno tako česen. Na olivnem olju sem najprej kratko popražila čebulo, dodala sem česen, bučke in timijan. Dušila oz. še bolje rečeno rahlo pražila sem vse skupaj še 20 minut. Primešala sem riž in ugasnila.





Na krožnike sem dala po 5 žlic fižolove kreme, na sredino pa 5 zvrhanih žlic riža z bučkami.

Odlično je. Poskusite  . .  če nimate rdečega riža lahko ustvarjate s kakšno drugo vrsto riža ali s kvinojo, lečo, ječmenom. Vendar je ta riž nekaj posebnega s svojo barvo, konsistenco, aromo in okusom.



6 komentarjev:

  1. Mi sembra delizioso specialmente perchè la foto è bellissima e dà proprio il senso del sapore del piatto .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, Pamy, questo e' un bel complimento. buon sabato e domenica.,,

      Izbriši
  2. Zanimivo in enostavno. Se mi je že zdelo, da pogrešam tvoje zapise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB, res je, zadnje čase manj pišem, moj življenjski tempo se očitno spreminja in so trenutno druge stvari v ospredju. Kakšno kuharsko in drugačno izkušnjo bom vsekakor delila tukaj z vami še naprej.

      Izbriši