Skupno število ogledov strani

torek, 5. november 2013

marmelada iz kutin in izabele


Pred tednom sem pobrala še zadnje grozde izabele, pri Mirjam pa sem dobila lepe kutine.

Pred kratkim sem odprla zadnji kozarček marmelade, narejene iz kutine in izabele, ki sem jo naredila pred 2 leti in je bila še vedno odlična (bi rekla, da s časom vedno boljša).

Ker sem imela ves "material" pri roki, sem se odločila takšno marmelado ponovit. 




Dobila sem zelo aromatično, malenkost  kiselkasto marmelado. Menim, da se bo okus sčasoma še razvil. Barva je zelo posebna, nekaj med fuksijo in rdečo, vonj in okus pa res specialen. 











sestavine:
1 l izabelinega gostega soka (postopek priprave tukaj)
7 večjih sadežev kutine
7 žlic rjavega sladkorja
50 g bele čokolade
2 žlici ruma
cca 1/2 l vode

Pripravila sem gost izabelin sok, mu dodala na rezine narezane, neolupljene, oprane kutine, kmalu zatem še  sladkor. Kuhala sem približno 1/2 ure, da so se kutine zmehčale, nato pa spasirala marmelado s paličnim mešalcem. Dodala sem belo čokolado , rum in vodo po potrebi, ker je bila marmelada zelooo gosta.
Kuhala sem še kakšnih 10 minut in potem marmelado napolnila v vroče kozarčke ter zaprla z vročimi pokrovčki (previdno, da se nisem opekla). Kozarčke sem namreč prej sterilizirala v pečici na 100 stopinjah. Dobro zaprte kozarčke z marmelado sem položila nazaj v ogreto in ugasnjeno pečico, kjer sem jo pustila, da se je popolnoma ohladila..  



4 komentarji:

  1. Tole pa mora biti res dobro. Domača marmelada itak vedno zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Che bella questa confettura! Mi piacciono molto come hai abbinato i differenti ingredienti!
    Ottimi! ;-)

    OdgovoriIzbriši