Skupno število ogledov strani

sobota, 25. junij 2016

Vrnitev sem...


Naj napišem nekaj vrstic in objavim nekaj fotografij.
Izgleda, da je danes pravi dan, da prekinem odsotnost na tem mestu, kjer sem včasih kar pridno objavljala recepte in dogodke ter fotografije o njih.
Mogoče je to moja vrnitev na blog.
Tega še ne vem, zato bom izkoristila prav ta trenutek, ko sem še v "formi", ko bi vam rada nekaj malega pokazala in povedala

Ker že doooolgoooo ni bilo tu nobenega recepta, bom napisala danes tega, ki je meni zelo ljub. Dobila sem ga v "dar" od moje mentorice slikanja Polone Kunaver Ličen iz Ajdovščine. Ja, pri njej med slikanjem tudi pijemo čaj in kaj dobrega prigriznemo. No, pa pejmo k receptu.

Pecivo s prosom in chia semeni

2 jajci
3 žlice rjavega sladkorja (lahko uporabimo med ali kakšno drugo sladilo)
malo vanilije
70 g stopljenega masla (v receptu je kokosovo)
1/2 lončka chia semen
1/2 lončka prosa (nič kuhat, samo sprat)
3 zvrhane žlice zdroba (jaz sem zadnjjič uporabila 1 žlico koruznega in 2 žlici pšeničnega)
1/2 male žličke sode bikarbone
malo cimeta (recimo 1/2 žličke, če ne pa po okusu)
1 lonček riževega mleka (ali kakšnega drugega, po želji)
2 naribani jabolki (na trakce)

V malo večji posodi  zmiksamo jajca s sladkorjem, dodamo stopljeno maslo, chia semena, proso, zdrob, sodo bikarbono, cimet, riževo mleko in naribana jabolka. Vse dobro premešamo s kuhalnico in stresemo v pekač. Jaz ponavadi delam v pekaču mere 21 x 21 cm. Pečemo na temperaturi 170 stopinj 30 do 40 minut.

Meni je to pecivo zelo všeč, ker je 1. enostavno za pripravit (vse sestavine damo v eno skledo oz. posodo), 2. ker vsebuje dobre - zdrave sestavine, 3. ker je zeloooo aromatično in okusno. Zelo mi je všeč, ker proso ostane "al dente".

Slikice tokrat nimam, obljubim sebi in vam, da bo v kakšnem naslednjem postu.

Imam pa nekaj fotografij mojih začetniških slikarskih del, ki bi jih rada delila z vami. Vesela bi bila kakšnega komentarja. Če vam je kaj všeč, sem zadovoljna.... če vam ni, pa sem še vedno zadovoljna, da sem se končno podala tudi v raziskovalne vode slikanja, te vode so čakale name veliiiikooo let.



akvarel, izdelan po fotografiji iz knjige o Toskani









akril na kartou. češnje
 







akvarel, podoba iz Štanjela









akril na kartonu, trenutek k rdeči









akvarel, kombiniran z nekaj servietne tehnike, ribič
 


Moja zbirka del je zelo raznolika in v različnih tehnikah, saj sem še na začetku in se še nisem odločila, kaj je za mene bolj privlačno in kaj mi bolj "leži".   

To je to zaenkrat.
Lepo bodite.



11 komentarjev:

  1. O, kakšno presenečenje! In kakšna slovesna vrnitev! Akvarela in češnje so prečudivite stvaritve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena. Zelo pozorna. Vesela sem, da so ti všeč akvareli in češnje. Prisrčen pozdrav.

      Izbriši
  2. Čudovite slike!!! Pa hvala za recept, bo treba probat. Lp, simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar polepšala si mi dan, ko si se ponovno vrnila na blog. Večkrat sem zašla na tvoj "kras", tebe pa ni bilo ponovno na njem. Kako lepe slikice. Zelo lepo, da si našla nekaj zase in za svojo dušo. Le tako naprej.
    LP SUzana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suzana, saj veš, lepo je vedno znova, iz dneva v dan raziskovati, se učiti novih stvari.
      lp. Ljuba

      Izbriši
  4. Prekrasno, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super posetite https://maxipek.in.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši