Skupno število ogledov strani

torek, 28. april 2015

nekaj malega o pomladi




                              pogled z balkona (ganka)  na našo jablano in sosedovo hišo


      cavolo nero v cvetju, (pozno pozimi sem mu porezala vrhe in takole je pognal nove listke in  cvetove
      v ospredju navaden ohrovt, ki tudi začenja cveteti


                                                   zeloooo dišeča narcisa  - jurjovka


                                                                       še ena cvetoča jablana


                                                             povsod okrog hiše polno regrata . . .


                                                             prelepih sončno rumenih cvetov . . .


                         ti se potem čez noč spremenijo v čudovite bele puhaste krogle, polne semen  . . .


                                                         ki jih veter pridno raznaša okrog . . .


Upam, da se naslednjič vidimo s kakšnim novim receptom ali kakšnim novim izdelkom iz gline.
Prisrčen pomladni pozdrav vsem, ki se ustavite tukaj.






9 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Tudi jaz :) Suzana. Vendar, očitno so trenutno pri meni druge stvari v ospredju.
      lp.

      Izbriši
  2. Kako čudovite fotografije. Kot otrok sem na Krasu preživljala počitnice, ob tvoji objavi sem jih podoživela. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi Irena, veseli me, da te fotografije spomnejo na Kras. Kje si preživljala počitnice?

      Izbriši
  3. Merhabalar, muhteşem resimler.Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  4. LINDAS LAS FLORES Y QUE VERDE!!!
    ACA MUCHA AGUA.
    SALUDITOS

    OdgovoriIzbriši