Skupno število ogledov strani

nedelja, 15. februar 2015

Okrog Pusta . . . štraubi na moj način




Leto se je z veliko hitrostjo obrnilo naokrog, zima je kar dobro pokazala svoje "čare" in prav je tako. Kdaj pa bo mraz in sneg, če ne zdaj. Vendar že komaj čakam pomladi (jaz si govorim že takoj po novem letu . . . jaaa . . . pomlad prihaja . . . in potem res kar hitro pride . .   Mislim, da bo tudi letos tako. Pri nas letos snega ni bilo (en večer je pričelo snežiti in je zgledalo, da bo potem čez noč nadaljevalo, vendar je bilo v pol ure vsega konec in ostalo ga je le za vzorec in sliko).






Snežna idila ima svoj čar, s katerim ne moremo primerjati nobenega drugega vremenskega pojava v naravi, vsaj zame. Nisem si mogla kaj, da ne bi objavila nekaj takih trenutkov v zgodnjem jutru kakšen teden nazaj, ki so bili res samo trenutki, saj se je kmalu zatem sneg stopil.
Na Krasu se je pa letos dobro izkazala burja, saj je kar močno brila okrog vogalov in tudi močna drevesa so se pošteno nagibala .

Sedaj pa je Pust pred vrati, oz. včeraj je že kar pošteno vstopil, saj se večina pustovanja dogaja v soboto. Mame so v preteklih tehnih in dneh veselo šivale kostume svojim otrokom in mogoče tudi zase in za velike otroke.

Velike maškare so pri nas hodile včeraj, male maškare pa so nas obiskale danes

Te dni nazaj sem delala tudi štraube po nekaj različnih receptih, ki sem jih našla na spletu, najbolj so mi bili do sedaj  všeč tile, po spodnjem receptu, ki sem si ga priredila čisto po svoje.






sestavine:
2 rumenjaka
2 žlici kisle smetane
2 žlici pomarančnega soka
2 žlici ruma
ščepec soli
200 g moke /jaz 100 g posebne primorske moke Mlinotest, 50 g koruzne moke Mlinotest, 50 g pirine polnozrnate moke Mlinotest/

olje za cvrtje /jaz sem uporabila arašidovo olje/
sladkor v prahu za posipanje

Rumenjakom sem primešala kislo smetano, pomarančni sok, rum, sol in nazadnje postopoma moko. Meni je je šlo 200 g. Zamesila sem hlebček, ga zavila v kuhinjsko prozorno folijo in pustila stati kakšno urco ali več. Testo lahko počaka tudi čez noč v hladilniku.

Testo sem razvaljala čisto na tanko, izrezala pravokotnike in na sredini vsakega zarezala po dolžini (cm od robov). Rob vsakega sem spodvihala skozi luknjico in flancate na hitro ocvrla v vročem olju. Ko so postali zlato rumeni z obeh strani, sem jih s penovko hitro preložila na papirnato brisačo, ki je popivnala odvečno maščobo.

Potresla sem jih z mletim sladkorjem in  . . . dober tek.

Kaj ste vi kaj počeli ob tem pustnem času? Ste se ošemili? Kaj ocvrli ali spekli?

Spodaj nekaj stvari, ki so se zgodile pri meni v prejšnjih letih v času pusta . . .



namesto mišk in krofov pustni obročki ali ciambelle


 



pustne kroglice - kastanjole s čokoladno lešnikovo sredico


 




7 komentarjev:

  1. Oppa pri tebi se pa peče te dni. Naša mati tudi peče nekvašene flancate ala mašnice - ji bom pokazala tudi tvoj recept. Zgleda slastno vse po vrsti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če sem iskren, škoda da ne pogrešam več teh krhkih flancatov, ki sem se jih prenajedel v otroštvu. Tvoji izgledajo super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da je pri vas doma zeloooooo dišalo. Tudi moja nona je pekla štraube. Kako so krsteli v ustih, mmmm
    Ja moj izziv naslednje leto pa so krhki flancati, saj veš brez vsega ;). Sedaj pa je čas posta, ki sem ga že težko dočakala ;)

    OdgovoriIzbriši