Skupno število ogledov strani

sreda, 9. maj 2012

čokoladni muffini s kokosovo sredico

Ko sem pri masateri zagledala te muffine, je bila ljubezen na prvi pogled. Razen izgleda me je pritegnilo tudi to, da vsebujejo kokos in čokolado, kar imajo moji člani družine še posebno radi. Njen recept sem malo priredila in nastali so muffini po spodnjem receptu. 

 
 

sestavine za testo:
280 g moke
2 žlički praška za pecivo
1/2 žličke sode bikarbone
3 žlice kakava
1 jajce
150 g rjavega sladkorja
80 g zmehčanega masla
3 dcl tekočega jogurta

za sredico muffinov: 
10 dag bele čokolade
10 dag kokosove moke
3 žlice sladke smetane

za vrh muffinov:
50 g temne čokolade
30 g masla
3 žlice tople vode
kokosova moka za posip


Pripravimo nadev za sredico muffinov. Nad soparo stopimo čokolado. Dodamo kokosovo moko in sladko smetano ter premešamo.
Moko zmešamo pecilnim praškom, kakavom in sodo bikarbono.
Jajca zmešamo s sladkorjem, dodamo stopljeno maslo in jogurt. Z leseno žlico postopoma primešamo moko. Z jedilno žlico napolnimo modelčke za muffine do polovice. Iz nadeva oblikujemo kroglice in jih potisnemo na testo. Na vrh vsake kroglice dodamo še približno pol žlice testa.
Pečemo 30 minut na 170 stopinj.
Medtem, ko se muffini hladijo, nad soparo stopimo čokolado, ji dodamo maslo in toplo vodo, premešamo.
Muffine z vrhom na hitro pomakamo v čokolado in potresemo s kokosom. 




Iz zgornjih sestavin je nastalo točno 12 muffinov, ravno za en moj pekač z zgornjim premerom modelčka 7 cm.

Vsi so že zasedeni, ne modelčki ampak muffini.



Traduzione di ricetta in italiano:  

Muffin con il cuore di cocco

ingredienti per impasto:
280 g di farina
2 cucchiaini di lievito per dolci
1/2 cucchiaino di bicarbonato di sodio
3 cucchiai di cacao in polvere
1 uovo
150 g di zucchero di canna
80 g di burro morbido
3 dcl di yogurt liquido

per il ripieno dei muffins:
100 g di cioccolato bianco
100 g di farina di cocco
3 cucchiai di panna liquida

per la copertura:
50 g di cioccolato fondente
30 g di burro
3 cucchiai di acqua calda
farina di cocco per cospargere sopra

il procedimento: prepariamo il cuore per muffin: facciamo scogliere il cioccolato e mescoliamo con farina di cocco e panna liquida (la ricetta originale non ha il cioccolato bianco ma un tipo di crema di latte spalmabile).
Per l'impasto mescoliamo le uova con lo zucchero, poi mescoliamo burro sciolto e yogurt. La farina mescoliamo con lievito, bicarb.di sodio, cacao e tutto questo mescoliamo con ingredienti liquidi. Mettiamo negli stampini un cucchiaio di impasto, poi sopra la pallina, che abbiamo fatto come ripieno e sopra un mezzo cucchiaio d'impasto. 
Mettiamo in forno riscaldato a 170 gradi per una mezzoretta. 
Mentre i muffin si raffreddano, facciamo la copertura: scogliamo cioccolato nella ciottola sopra acqua bollente, mettiamo il burro e un po di acqua calda, mescoliamo.
Prendiamo i muffin sotto (per i piedi) e lo immergiamo solo la piccola parte di sopra nel cioccolato. Cospargiamo con il cocco, 
Vengono 12 muffin (diametro di stampino 7 cm). 

12 komentarjev:

  1. Ooooo krasni su!
    Hvala na isprobavanju recepta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Masatera, ta recept za muffine je sedaj med mojimi najljubšimi.

      Izbriši
  2. Tole bo pa treba probat, ker sta moji dve ljubiteljici muffinov in kokosa.

    OdgovoriIzbriši
  3. DB, prvič sem jih delala točno po receptu in je bil en pecilni preveč, ker so kar prekipevali in nastali so tapravi jurčki s preširokimi kapami. Čeprav so kapice odstopile, ko sem muffine jemala iz pekača (težko jih je bilo ločit od podlage, kjer so se prijeli), so bili zelo rahli in dobri, bolj prijetni za pojest. Prvič sem dodala tudi malo mleka, ker se mi je zdela masa pregosta. No, drugič sem dala dve žlički pecilnega in nič mleka, pa je bila konsistenza taprava, vendar niso bili tako rahli kot pena, kot prej.
    Naslednjič bom dala 250 g moke, tri žličke pecilnega in dodala tri žlice mleka. Pa napolnila bom modelčke samo malo čez polovico.
    To sem ti napisala, da se boš lažje orientiral, katero varianto narediti. Upam, da ti nisem pokvarila želje, da bi jih sprobal.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisi pokvarila želje, da bi jih sprobal, ker je bil kar danes dan D. Recept sem priredil malo po svoje in ga bom objavil na svojem blogu. Res pa je, da sem tudi jaz naredil napako in so moji izgledali kot marele, ne pa jurčki. Kljub temu pa so bili zelo zelo dobri, saj sta jih pohvalile tudi moji dve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ciao! Dove posso trovare questa ricetta in italiano?
    Mi sembra tutto molto bello e buono: peccato non conoscere la lingua!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ciao! questa ricetta viene dal blog di una signora croata. Provo a tradurre la mia ricetta in italiano sopra, cosi ti vengo incontro.

    OdgovoriIzbriši
  7. è bellissima questa ricetta, l'idea del ripieno mi piace tantissimo!!! sei molto brava con l'italiano :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožujem kokos, tole izgleda prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bellissima ricetta!!penso che la farò presto ^_^
    Grazie mille
    Monica

    OdgovoriIzbriši