Skupno število ogledov strani

torek, 1. maj 2012

torta s pomarančno marmelado, pomarančo in nutello


Torta za rojstni dan, ki sem jo pripravila s posebno pozornostjo, kot se pripravi stvari za posebne ljudi.

Kot osnova je recept za torto, ki sem ga jaz nekoč prejela po mailu od moje sodelavke v Lekovi zbirki receptov. Recept sem malo spremenila glede sestavin. Tokrat sem dala tudi manj nutelle, ker sem želela bolj svetlo in nežno torto.    



sestavine za biskvit:
7 jajc
210 g moke
1 pecilni prašek
1 vanilijev sladkor
150 g sladkorja
1 zvrhana žlica nutelle

za preliv biskvita:
sok 1 pomaranče
5 žlic vode
1 žlica sladkorja

za premaz biskvita:
sok 1 pomaranče
3 žlice pomarančne marmelade (recept tukaj)

za kremo:
500 ml sladke smetane
3 žlice pomarančne marmelade
1 zvrhana žlica nutelle
 
okrasitev:
1 sladka smetana
1 žlica pomarančne marmelade
okrasni srčki
okrasni koščki čokolade (mrvice)

za pekač:
žlička  masla
3 žlice mletih lešnikov


Postopek:
Za pripravo biskvita rumenjake penasto zmešamo s sladkorjem in vanilijevim sladkorjem. Beljake stepemo v trd sneg. Rumenjakom vmešamo 1/3 beljakov. Dodamo zvrhano žlico nutelle,  premešamo in postopoma dodajamo moko s pecilnim praškom. Na koncu z leseno kuhalnico počasi vmešamo preostali sneg beljakov.
Maso zlijemo v okrogel pekač za torte, ki smo ga premazali z maslom in potresli z mletimi lešniki. Damo v pečico in pečemo 40 minut na 170 stopinj. Ohlajen biskvit dvakrat prerežemo.

Za kremo stepemo sladko smetano, ji dodamo zvrhano žlico nutelle in marmelado (jaz sem pomarančno marmelado zmešala z nutello) ter  z leseno kuhalnico rahlo premešamo.

Zgornjo ploščo biskvita obrnemo na površino, kjer bomo torto krasili (podstavek, krožnik). Namočimo jo s pomarančnim sokom, počakamo 15 minut. Namažemo s premazom, ki smo ga pripravili iz soka pomaranče in pomarančne marmelade. Namažemo s polovico kreme in položimo na vrh drugo ploščo biskvita. Postopek ponovimo, položimo tretjo ploščo biskvita, namočimo in damo torto za nekaj časa na hladno.

Medtem stepemo sladko smetano in ji dodamo pomarančno marmelado. Torto premažemo s smetano in okrasimo s srčki in čokoladnimi mrvicami.


Torta je odlična, pomarančna marmelada in sok pomaranče skupaj s pridihom nutelle ji da še prav poseben čar. 
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar