Skupno število ogledov strani

petek, 4. maj 2012

tortice z jagodnim nadevom


Sezona jagod je. Tistih kupljenih, ki jih moramo kar takoj porabit, če ne... jih ne moremo več uporabit. Tistih domačih (ki jih jaz nimam), katere božansko dišijo in jih je najbolje pojesti sveže.
No, jaz sem trenutno pri teh kupljenih, ki jih bom uporabila v pecivu. Iskala sem recept, pri katerem bi lahko kremo pekla skupaj s podlago. In ga našla tukaj (qui). Malo sem ga priredila po svojem okusu, tukaj je:








sestavine za cca 36 tortic:
400 g moke
150 g masla
150 g sladkorja
2 jajci

krema:
3 dl zmiksanih jagod
50 g sladkorja
1 mala kisla smetana
1 limona (bio)
2 jajci
5 žlic mletih mandeljnov
3 žlice koruznega škroba

mandeljni za posip dna tortic pred pečenjem
koščki jagod za okras tortic

Zmešamo moko z na drobno narezanim maslom, jajca vmešamo s sladkorjem in dodamo, vse na hitro zmesimo z rokami, da dobimo kroglo, ki jo zavijemo v folijo in postavimo na hladno.

Operemo, očistimo, zrežemo in zmiksamo jagode. Jajca s sladkorjem penasto zmešamo, dodamo naribano lupinico limone, sok limone, mlete mandeljne in 3 žlice koruznega škroba. Dobro premešamo.

Testo razvaljamo na pomokani površini cca 3 mm debelo, izrežemo krogce  in jih damo v pekač za muffine. Na dno vsake tortice potresemo malo mletih mandljev, nato z žlico zlijemo kremo v tortice. Po želji okrasimo s koščki jagod in damo peči na 16o stopinj 25 minut.
Vzamemo iz pečice in ko se tortice malo ohladijo, jih pomočjo vilice ali noža vzamemo iz modelčkov in potresemo z mletim sladkorjem.  

Tudi če jagode niso bile domače, tortice lepo dišijo in še lepše se stopijo v ustih.





la ricetta originale in italiano e' qui

8 komentarjev:

  1. Ovo mora da je zelo dobro:) Zašto ne pošalješ za Ajme koliko nas je igricu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Videla sem ta logo na več blogov, nisem pa pogledala, kaj to je. Hvala, ker si me opozorila na to igrico. Zna bit, da bom res poslala.
      lep pozdrav

      Izbriši
  2. ciao!grazie della visita!!queste tortine sono deliziose!!!!!!!!!baci!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie a te Federica, sono molto contenta che' tu sei qui da me come ospite.
      un caro saluto, ciao!

      Izbriši
  3. Ma che bell'aspetto!!! Ma come si fanno?! non ci capisco niente qui.... mi sento un po' sperduta..... Ciao!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. E' vero, maddalena, la traduzione e' orribile. Ti posto il blog, dove ho trovato queste tartelette http://emmacooking.blogspot.com/2012/03/tartellette-con-le-fragole-e-il.html
    Io ho un po' cambiato la ricetta, comunque gli ingredienti sono quelli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. non sono riuscita a postare il blog, il nome e' quello, se no lo faccio sopra nella ricetta, cosi vai direttamente.

      Izbriši
  5. Grazie, va benissimo così!! Ciao!!

    OdgovoriIzbriši