Skupno število ogledov strani

četrtek, 24. maj 2012

marmelada iz bezgovega cvetja in jabolk



Tale marmelada me je mikala že od lanskega leta. Takrat sem namreč zamudila sezono cvetenja bezga in sem  recept shranila, tako, da je letos prišla na vrsto. Komaj sem čakala, da zacveti, kot bi šlo za kakšen zelo pomemben dogodek.
Pa je recept čisto enostaven, jaz sem ga malo priredila (dala sem manj cvetkov, dodala sem tudi limonino lupinico in nekaj rezinic kumkvata).      



sestavine:

50 g očiščenih cvetkov bezga
3 večja jabolka
3 dl vode
100 g sladkorja
naribana lupinica 1/2 bio limone
zrezane lupinice 2 kumkvatov


Cvetke sem s prsti narahlo ločila od pecljev. Moram priznat, da  to delo zahteva kar nekaj potrpljenja, toda ker sem želela to marmelado naredit in poizkusit, je bilo potrebno pač vztrajat do konca. No, meni je uspelo, da sem zbrala 50 g cvetkov (iz vseh cvetnih koškov, ki sem jih popoldne nabrala v bližini mojega doma. Saj jih ni bilo prav veliko, okrog 10).

Olupila sem jabolka, jih zrezala na rezine, dala v posodo, pokrila z vodo in jih pustila počasi kuhati kakšnih 15 minut, da so se zmehčala. Zmiksala sem jabolka s paličnim mešalcem in jim dodala sladkor ter bezgove cvetke.
Počasi sem kuhala na nizkem ognju še kakšnih 15-20 minut, dodala limonino lupinico in rezinice kumkvata
(lahko tudi izpustimo).

Napolnila sem sterilizirane kozarčke (1 večji in 2 manjša kozarčka) in jih zaprla s pokrovčki. Ugasnila sem pečico, kjer so se sterilizirali prazni kozarčki in pokrovčki in postavila vanjo kozarčke z marmelado, da so se počasi ohladili.


Marmelada je zelo dobra, prav gotovo nekaj posebnega. Prijetnega nežnega okusa.

7 komentarjev:

  1. ovo mora da je odlično. Jabuke, zova, limun, mmmmmm
    Baš divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Zoka, res je nekaj posebnega ta marmelada.
      hvala, ker si me obiskala in prisrčen pozdrav

      Izbriši
  2. Super, tole bom v prihodnjih dneh sigurno sprobala....no, samo še čas si najdem :). Hvala za recept!! :)

    Pozdrav,
    ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar naredi jo Ana, dokler je še kaj bezga, pri nas je zdaj v polnem razcvetu.
      lep večer, Lyu

      Izbriši
  3. Che meraviglia! Si può avere la ricetta in italiano?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ciao rablu, la ricetta in italiano la trovi sopra nel mio post, quarta riga, dove ho scritto "Pa je recept..." vedi? Io l'ho modificata (50 g fiori di sambuco, 3 mele grandi, 3 dl d'acqua, 100 g di zucchero, buccia grattugiata di 1/2 bio limone, 2 kumkvat tagliati a striscioline). Il procedimento e' lo stesso. A me sono venuti due vasetti piccoli e 1 piu grande (stessa dimensione come nella ultima foto).
      Spero, di averti aiutato un po'.

      Izbriši
  4. Pozdravljena Ljuba!
    Tako vabljiv recet, da sem ga morala takoj preizkusiti ko sem ga našla na tvojem blogu. To so recepti, ki so večni. Hvala ti za idejo. Malo sem jo še sfrizirala po moje in je več kot odlična marmelada.
    Priporočam!
    LP Suzana

    OdgovoriIzbriši