Skupno število ogledov strani

četrtek, 20. september 2012

Rižota Venere s hokaido bučo


Letos sem pridelala dve hokaido buči (bravooo!!!). Posadila sem namreč dve hokaido semeni in ti dve semeni sta zrasli v velika grma, ki sta rastla v dolžino par metrov, delala ogromno cvetov in na vsakem steblu sta se razvili vsaj dve majceni bučki, od katerih se je razvila do konca samo po ena na vsaki rastlini.



 to je bil moj letošnji pridelek hokaido buč  


Ker sem bila zelo ponosna na moj pridelek in sem si močno želela nekaj narediti iz njih, sem se odločala med mnogimi variantami, kako pripraviti bučo hokaido, da bom zadovoljna s svojim izdelkom in njegovim okusom. 
Ker imam italijanski riž Venere, sem se odločila za rižoto. Upala sem, da bom lahko lepo uporabila kontraste okusov, vonjev in barv sestavin. Moram reč, da sem bila prijetno presenečena. 

Riž Venere raste v Italiji, gojijo ga v Padaniji, največ v okolici Vercellija in Novare. Vzgojili so ga iz črnega riža in vrst riža italijanskega porekla leta 1997 (kitajski raziskovalec v Italiji), ker originalni črni riž ne bi uspeval v italijanskih klimatskih razmerah. Riž Venere je prijetne arome, ki se pri kuhanju močno razvije in diši po pravkar pečenem kruhu.




Rižota Venere s hokaido bučo


Inspiracijo sem dobila na tem blogu. Recept sem priredila po svojem trenutnem občutku in nastala je ta rižota:



 



sestavine za 2 osebi:

1 buča hokaido (očiščena 400 g)
100 g riža Venere
1 rdeča čebula
5 žlic olivnega olja
1 dl belega vina
sol
nekaj listkov svežega timijana
nekaj listkov svežega majarona
100 ml sladke smetane


 
Bučo sem umila, prerezala na pol in odstranila semena in niti (spravila jih bom za naslednjo setev . . .  letos sem zelo težko dobila semena)




zrezala sem jo na večje rezine, malo posolila in jo dala v pečico (na pekaču zavito v alu folijo) za cca 30 minut na 180 stopinj





V kozici sem podušila čebulo, dodala riž, solila, zalila z 1 dl belega vina, počasi dušila. Rižoti sem dodajala postopoma vrelo vodo in kuhala na zmernem ognju cca 1 uro. Riž Venere se kar dolgo kuha in ne naraste tako kot navaden riž.

Medtem, ko sem delala rižoto, sem po 30 minutah vzela iz pečice bučo, polovico sem zrezala na kocke (skupaj z lupino, ki je ravno pravšnja za pod zobe, ne pretrda ne premehka in okusna) ostalo sem dala v visoko posodo, dodala 1 dl sladke smetane in zmiksala s paličnim mešalnikom v kremo.

V tem času je bil riž kuhan. Dodala sem mu listke timijana, majarona in kocke buče. Premešala. 
Na krožnike sem z žlico in vilicami dekorirala bučno kremo, na sredino sem servirala rižoto in okrasila s timijanom in majaronom.




Rižota je odličnega okusa. Riž Venere se po svojem vonju in okusu odlično ujema z nežnim vonjem in okusom buče.





Mene je ta rižota takoj osvojila. Priporočam kot predjed v manjših porcijah, (lahko bi se naredilo 4 manjše porcije, s tem, da dodamo še 50 g riža).  Kot predjed bi bila čisto dovolj, saj s svojim posebnim prijetnim okusom in bogatostjo takoj osvoji.  Lahko se jo poje, tako kot jaz, kot glavno jed in to za kosilo . . .  in večerjo,  . . . tako je . . . če nikogar ni zraven, ko se kaj odličnega skuha.   

Prav gotovo ponovim vajo v prihodnosti, takrat za večjo družbo.

Če jo boste naredili tudi vi . . .  pa prijetno okušanje!




11 komentarjev:

  1. Rižota iz Hokaidke je zame ena najboljših rižot. Nisem pa je še naredila iz te vrste riža.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bella soddisfazione, un risotto fatto con le tue zucche. Complimenti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, Giovanna. Si, e' vero, anno prossimo di nuovo zucche del orto, magari se viene qualcuna in piu'.

      Izbriši
  3. Con la zucca deve essere buonissimo, ci proverò...è anche perfetto per un piatto da presentare ad halloween...;-)
    Baci,
    cri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ciao, Cri, e' vero, che' e' buonissimo, per il halloween sara perfetto!

      Izbriši
  4. Zanimivo. Bo treba probat. Pa lepa primerka hokaido buče si vzgojila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti kar naredi, ne bo ti žal. Ja, ti dve sta mi res ratali lepi in dobri, saj vidiš, kako se hvalim, heheh...

    OdgovoriIzbriši
  6. Krediti in naložbe
    Pozdravljeni, sem g. Marjan Tetičkovič, strinjam se, da vam bom pomagal pri vseh vaših potrebah po financiranju, posojilih, kreditih in naložbah z zneskom od 5.000 € do 10.000.000 € po stopnji 3 % na mesec v obdobju od 1 do 30 let. . kontaktiraj me, če te zanima. Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši