Skupno število ogledov strani

torek, 24. julij 2012

Marelice v skledicah s skuto

Ker je čas svežih marelic in jih imam še nekaj za porabit (od moje nabave za marmelado), sem jih z veseljem dala nekaj v tole preprosto pecivo.
Sicer so mi košarice vzele kar nekaj časa, vendar z malo vaje (recimo enih 100 košaric) bi postala "skoraj mojstrica". Toda kam s 100 torticami? Treba bi blo organizirat kakšno veliko zabavo, to bi povleklo za sabo še 100 drugih stvari. Neee... ostala bom kar pri teh 12, ki sem jih naredila. Vsekakor jih bom še kdaj ponovila, ker so zelo dobre.

Iz vsega, kar sem našla na internetu, se nekako nisem mogla odločit, kaj... želela sem piškotno testo, lahko kremo in dosti sadja, v tem primeru marelice. Naredila sem čisto svoj recept. Dodala sem skuto, ki je bila v hladilniku... treba jo je bilo porabit.








sestavine za 12 skledic:

300 g moke (100 g riževe, 100 g kostanjeve, 100 g koruzne Mlinotest)
30 g čokolade v prahu
100 g masla sobne temperature
70 g sladkorja v prahu
1/2 pecilnega praška
vanilijev sladkor
2 jajci
zamašek ruma


nadev:

250 g skute
100 g sladkorja
1 jajce
3 žlice koruznega škroba
1 vanilijev sladkor
300 g očiščenih in na koščke zrezanih marelic

za vrh
3 marelice zrezane na koščke

sladkor v prahu za posipanje

Moke presejemo, dodamo čokolado v prahu,  na koščke zrezano maslo, sladkor, vanilijev sladkor, jajci in rum. Najprej s kuhalnico, nato z rokami na hitro zgnetemo testo, ga zavijemo v prozorno folijo in damo v hladilnik (lahko tudi čez noč).

Iz peki papirja zrežemo kvadrate premera cca 15 cm in obložimo z njimi pekač za muffine.

Testo vzamemo iz hladilnika, ga zrežemo na 1 cm debele rezine in razvaljamo.

Če želimo enakomerno razvaljano testo, si pomagamo z dvema letvicama višine cca 3 mm, ki ju postavimo ob straneh in na peki papirju razvaljamo testo (to je keramičarska tehnika, ki mi včasih prav pride tudi v kuhinji, haaa ...). Zrežemo krogce premera cca 12 cm.


Krogce zarežemo na več mestih (glej sliko)




in obložimo z njimi modelčke. Pekač z modelčki damo za 1/2 ure v hladilnik.


Potem pripravimo nadev: 

Za nadev zmešamo skuto s sladkorjem, jajcem, koruznim škrobom, vanilijevim sladkorjem. Primešamo marelice zrezane na koščke.


V vsako skledico z žlico položimo nadev, malo poravnamo in damo v pečico ogreto na 160 stopinj. Pečemo 20 minut.

Pekač vzamemo iz pečice in na vrh nadevanih skledic položimo koščke marelic. Vrnemo v pečico in pečemo še 20 minut. 




Ko so pečene, jih vzamemo iz pečice in pustimo, da se malo ohladijo.




potresemo jih z mletim sladkorjem in ponudimo... v papirnatih košaricah ali brez





Zelooo dobre, rahla krokantna skorjica, ki diši po kostanjih, znotraj pa penasta skutna krema z velikooo koščki okusnih marelic.

Če nimate kostanjeve in riževe moke, bo seveda dobra tudi navadna, koruzno se pa dobi v vsaki trgovini.




1 komentar:

  1. Kod mene se isto često može naći skuta u frižideru i odlična je za kombinirati s marelicama

    OdgovoriIzbriši