Skupno število ogledov strani

sobota, 14. julij 2012

sirup iz mete, po domače mente

Ker imam letos mento doma in ker sem zadnjič uporabila namesto mente meliso, je bila sedaj na vrsti ona. Jaz ji bom tudi tukaj rekla menta,  ker sem tako vajena in mi je ta beseda bolj blizu. Vem, pravilno se ji reče meta. Verjamem, da bo ravno tako v redu in razumljivo.

No, da ne bom preveč zakomplicirala stvari okrog imen, bom prešla kar na recept.





sestavine za cca 1/2 l sirupa:

70 g mente
3 dl vode
500 g sladkorja

mento sem zmiksala skupaj s polovico sladkorja,

pustila stati kakšno uro



Ostalo polovico sladkorja sem zavrela skupaj z vodo, dodala zmiksano mento, ponovno zavrela in premešala, da se je sladkor stopil. Odstavila sem z ognja in pustila sem da se je počasi ohlajalo. Čez kakšno uro sem  precedila skozi gosto gazo v steklenico in postavila v hladilnik.



Ta sirup je precej intenzivnega in osvežilnega okusa, odličen je razredčen in ohlajen z dodatkom  par kapljic limone.  

Uporabi se lahko tudi kot dodatek  raznim sladicam, sladoledu ali kot preliv. 




5 komentarjev:

  1. Već na sam pogled osjećam osvježenje. Na žalost, baš ove godine nemamo mentu u vrtu - samo melisu, ali može ovo i s njom, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi z meliso lahko narediš po istem postopku. Jaz sem ga naredila tudi iz melise (recept, ki sem ga objavila tudi tukaj, se čisto malo razlikuje v postopku in sestavinah).
    Želim ti veliko osvežitve!
    in seveda čakam tvoje nove recepte, ki so meni zelo pisani na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo izgleda prekrasno. Imam mente na balkonu pa ću se dati u spremanje ako ulovim slobodnog vremena...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, pri večini receptov dobiš precej rjav napitek tu pa je barva tako lepo zelena.
    Bravo, takoj bom preizkusil.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na sličan način sam i ja radila, samo nisam šećer miksala, odličan napitak

    OdgovoriIzbriši