Skupno število ogledov strani

petek, 20. julij 2012

marelična marmelada


To je moja prva marelična marmelada, hočem reči, da je prva, ki sem jo naredila sama.  Kupila sem nekaj domačih marelic, postavila večjo kozico na štedilnik, očistila in zrezala marelice na koščke in pričelo se je kuhanje marmelade.
Ne se prestrašit, ni trajalo dolgo. In bilo je prijetno... ob vdihavanju marelične arome.   







sestavine za 4 kozarčke marmelade  po 220 g (neto)

1 kg očiščenih marelic
200 g sladkorja
naribana lupinica 1/2 limone

Očiščene in zrezane marelice sem dala v široko kozico (saj  za 1 kg marelic pa res ni problem najti prave kozine). No... moja je bila tista taprava, litoželezna, črne barve, s širokim dnom. (žal nisem poslikala).

Medtem operemo in steriliziramo kozarčke in pokrovčke (jaz v pečici, segreti na 100 stopinj).

Marelicam sem dodala limonino lupinico in na lahkem ognju kuhala 20 minut  Vmes sem seveda večkrat premešala. Potem sem dodala sladkor in počasi kuhala še 10 minut.

Ugasnila sem pečico in iz nje postopoma pobrala kozarčke (paziti je treba, da si ne opečemo prstov, zato si pomagamo s krpo ali prijemalko).
Napolnila sem kozarčke z marmelado, jih sproti dobro zaprla s pokrovčki in postavila nazaj v ugasnjeno pečico, da so se tam počasi ohladili.




Marmelada je odlična, vajo bom ponovila, ker mi je ostalo še marelic. Mogoče naredim še kakšno pecivo.






2 komentarja:

  1. Obozavam marmeladu od marelice...ima prekrasnu boju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obuja spomine na otroška leta. Joj kok sem tega pojedel.

    OdgovoriIzbriši