Skupno število ogledov strani

sreda, 18. april 2012

liker iz regratovih cvetov

Zadnje čase sem obsedena s pripravljanjem likerjev. Uporabim vse, kar raste blizu mene, v naravi in kar je iz raznih virov preizkušeno oz. potrjeno (knjige, internet). Sedaj je na vrsti liker iz cvetov regrata. Recept sem kar nekaj časa iskala, nekje na internetu pa vseeno je. Tako, jaz sem ga malo priredila, tudi zato, ker prvič ponavadi naredim manjšo količino kot poizkus. Recimo, da bo iz tega nastalo 1/2 l likerja. Pa začnimo: 


sestavine:
100 regratovih cvetov
3 dl domačega žganja (tropinovec)
1/2 bio limone
100 g medu
2 dl vode



Nabrala sem cca 100 cvetov regrata. Nabrala sem jih dan po dežju, tako, da jih nisem nič prala. Cvetovom sem odrezala repke, razpolovila cvet, da sem lažje ločila cvetne listke od zelenih obrobnih




Naložila sem v kozarec, dodala limonino lupinico in domače žganje, zaprla kozarec in ga postavila v omaro.


V prvotnem receptu se kozarec postavi na svetlobo, jaz se raje držim pravila, da se sadeže postavi na sonce, listke in cvetke pa na temno.Vsak dan malo pretresem in čez približno 1 teden bom postopek nadaljevala... potem poročam.

nadaljevanje tukaj


Ni komentarjev:

Objavite komentar