Skupno število ogledov strani

četrtek, 19. april 2012

muffini z jabolki



Tile muffinčki so res dobri. Originalni recept sem malo spremenila (manj maščobe, manj sladkorja in še kaj.) Sem prav zadovoljna z njimi. Upam da bodo popoldne tudi drugi degustatorji.





 Za 12 muffinov potrebujemo:

suhe sestavine:

250 g moke
70 g sladkorja
1/2 pecilnega praška
1/2 žličke sode bikarbone
ščepec soli
žlica vanilijevega sladkorja


mokre sestavine:

2 jajci
2 dl mleka
70 g stopljenega masla 

dodatek:
3 jabolka (srednje velika)
1/2 bio limone (sok in lupinica)
3 žlice mletih lešnikov
cimet


                                            
Zmešamo jajca, stopljeno maslo in mleko (jaz sem uporabila kravje,drugič bom naredila s sojinim ali riževim mlekom ali z jabolčnim ali kakšnim drugim sokom).
Moki primešamo sladkor, pecilni prašek, sodo bikarbono, vanilijev sladkor in sol.
Jabolka olupimo (jaz prakticiram postopek, ki mi precej olajša delo in sicer olupljeno jabolko zarežem najprej počez naokrog na večih mestih, potem še podolgem čez celo jabolko naokrog in potem narežem na male kockice)... no, ne vem če mi je uspelo napisat razumljivo, bom naslednjič prikazala v sliki.        

Mokre sestavine dodamo suhim in narahlo premešamo s kuhalnico (pri originalnem receptu je avtorica navedla, da je v knjigi prebrala, naj bi se premešalo 12 krat)... hmmm... jaz nisem štela, sem pozabila, vendar mislim, da je bilo nekje blizu.

Jabolka pokapamo z limoninim sokom, dodamo limonino lupinico, primešamo mlete lešnike in cimet in jih dodamo masi. To še enkrat  narahlo premešamo s kuhalnico, maso z žlico polagamo v papirnate modelčke na pekač in damo peči na (jaz sem imela pečico najprej nastavljeno na 18o stopinj, ko sem dala peči, sem zmanjšala na 170 stopinj in pekla 30 minut.)

Pečene muffine vzamemo iz pečice, položimo na pladenj in potresemo s sladkorjem v prahu.





1 komentar:

  1. Imam recept za jabolčne mafine brez sladkorja (med ga nadomešča) in s polnozrnato moko ter ovsenimi kosmiči. Če te zanima, sporoči :)

    OdgovoriIzbriši