Skupno število ogledov strani

sobota, 2. junij 2012

jagodni tiramisu / tiramisu con le fragole



Hotela sem preizkusiti  recept za tiramisu od masatere. Malo sem ga spremenila (sestavine in izgled). Njen je zelo lepo serviran v steklenih kozarcih.  
Želela sem kavo nadomestiti s sadjem. 
Naj bodo to jagode. 




sestavine:

1 paket savoiardi piškotov
250 ml sladke smetane
300 g mascarpone
3 rumenjaki
100 g sladkorja
3 dl zmiksanih jagod
malo vode
čokolada v prahu
kakao v prahu

Jagode sem zmiksala s paličnim mešalnikom

Rumenjake in sladkor sem stepala nad posodo, v kateri je počasi vrela voda (banjomaria), dokler ni nastala gosta krema Pustila sem jo malo ohladiti in ji primešala mascarpone. Stepla sem smetano in jo dodala mascarponejevi kremi.

Piškote sem pomakala v jagodni sok, ki sem mu dodala par žlic vode, da je postal malo redkejši in so piškoti bolje vpijali. Zložila sem eno plast piškotov, posula s čokolado v prahu, namazala polovico kreme, zopet piškote, čokolado v prahu, preostalo kremo in na vrh kakao v prahu.
  


Zelo dober, osvežujoč čeprav tudi kaloričen tiramisu.Vseeno me je prepričal, da ga bom še naredila, mogoče bom uporabila beljake v kremi, z njimi zamenjala delež smetane ali mascarponeja. Bomo videli, kako se bo obneslo.


tiramisu con le fragole

Volevo fare tiramisu un po' diverso dal solito, volevo farlo con la frutta, meglio con le fragole. 
 
ingredienti: 

savoiardi biscotti
250 ml di panna montata
300 g mascarpone
3 tuorli
100 g di zucchero
3 dl di fragole frullate
qualche cucchiaio di aqua
cioccolato in polvere
cacao in polvere

Ho frullato le fragole.

Ho mescolato i tuorli con lo zucchero in bagnomaria, finche' e' diventata una crema densa. Ho lasciato un po'  raffreddare. Ho mescolato bene la crema con il mascarpone e alla fine ho aggiunto anche' la panna montata. 

Ho tuffato i biscotti nella crema di fragole (l'ho diluita con un po' di acqua), ho fatto una fila di biscotti, poi ho cosparso con cioccolato in polvere, ho messo il primo stratto di crema, di nuovo biscotti, cioccolato in polvere, la crema. Alla fine ho cosparso con il cacao in polvere.

Molto buono, fresco anche' se calorico. La prossima volta provero sostittuire una parte di mascarpone o panna montata con gli albumi.

 



10 komentarjev:

  1. Odlično! Kako bi zdajle pasal en košček :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, škoda, ker fantazija kmalu konča v želodčkih. Pa kaj zato, bo že prišla nova, kajne?

      Izbriši
  3. Preprost, enostaven ter verjetno zelo dober tiramisu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, dober je dober, pri sladkarijah je tako, da gre težko brez kalorij.

      Izbriši
  4. Ciao cara,
    ho letto il tuo commento al mio blog. Grazie mille per le belle parole, sono contenta che ti piaccia ciò che scrivo...
    un dolce abbraccio,
    Elly

    OdgovoriIzbriši
  5. una bella versione di tiramisù più adatta alla bella stagione

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si, e' proprio cosi, grazie.
      Ho visitato il tuo blog, e' molto interessante, anche' se non e' aggiornato.

      Izbriši