Skupno število ogledov strani

sreda, 13. junij 2012

pesto z meto in meliso

Meta je moja nova rastlina, do lanskega leta je v mojem vrtu in mojh cvetličnih lončkih ni bilo. Njen vonj se mi je zdel premočan, da bi ga lahko uporabila v kuhinji. Sedaj me je njen karakter osvojil in previdno in s spoštovanjem sem jo začela dodajati jedem.

Potem sem na tem mestu,  ko sem iskala kakšen recept s koromačem, našla še recept za pesto z mento.
Jaz sem ga priredila po mojem okusu in nastal je ta zanimiv, odličen pesto.




sestavine:

20 listov mente
10 listov melise
100 g pinolov
50 g mandljev
200 ml extra deviškega oljčnega olja
ščepec soli




Vse sestavine se dala v sekljalnik, pritisnila na gumbek in v par sekundah je bil pesto pripravljen. Količino olja sem prilagodila glede na gostoto pesta.

Jaz sem ga že dodala dvem ali trem jedem, več o tem pa kdaj drugič.

Medtem ga lahko na tanko namažemo na popečene rezine kruha (bruskete) in  uživamo v okusih.

V hladilniku stoji kozarček kar nekaj dni, saj zaradi oljčnega olja ne spremeni ne okusa ne videza.   



2 komentarja:

  1. Divno, volim raditi domaći pesto, a ovo mi je nešto novo. Imam i mentu i melisu, pa ništa lakše. Ideje u koja jela staviti??
    Ako te zanima, ima na mojem blogu recept za jednu krasnu, laganu, ljetnu juhu s komoračem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljna sem, da ti je ta pesto všeč. Zgoraj sem objavila nov post za rižoto z dodanim tem pestom. V Italiji (Toscana, Spezia...) dodajo malo pesta iz bazilike raznim jedem, kot so minestre...) Mislim, da tudi ta bi se lepo podal v marsikatero jed. Bomo še isprobali, ne?
      Videla sem tvojo juho s koromačem, zelo enostavna in zanimiva, hvala.

      Izbriši