Skupno število ogledov strani

nedelja, 10. junij 2012

kisla juha iz bučk

Ta juhca je res dobra. In tako hitro narejena,  vse sestavine si lahko zapomnimo, ker jih je zelo malo.
Prvič sem se z njo srečala lansko poletje, ko mi jo je ponudila na obisku moja nova soseda in prijateljica. Bila sem prijetno presenečena nad okusom in nisem mogla ugotoviti, iz česa je ta juhca. Nekakšna lahka jota, bi rekla, toda notri očitno ni bilo ne zelja ne repe. Bilo je nekaj, kar me je spominjalo po videzu in okusu na bučko 
Potem mi je bila razodeta skrivnost, ki sem jo razkrila tudi jaz doma in sedaj jo razkrivam tukaj tudi vam.





sestravine za 2 osebi:

5 malih bučk
1 žlica kisa (jaz sem dala 1 žličko limoninega soka in 1 žlico jabolčnega kisa)
sol
2 stroka česna
olivno olje
jaz sem dodala noževo konico kurkume





Bučke sem oprala, obrezala  vrhove in naribala na trakce. V posodi sem jih zmešala z žlico kisa in žličko limone, kurkumo in soljo. Pustila sem vsaj pol ure, da so se sestavine prepojile.





Na olivnem olju sem na kratko podušila drobno sesekljan česen, dodala bučke, dolila vrelo vodo po potrebi. Še malo sem solila in kuhala počasi 15 do 20 minut.


Juha je najboljša taka, ne preredka, ne pregosta. Brez dodatkov, ker le tako ohrani prvoten blago kiselkast okus bučk. Zelo osvežujoča za prihajajoče vroče dni, saj jo lahko jemo tudo hladno. 

Poleg ponudimo star kruh zrezan na majhne kockice.

2 komentarja:

  1. S octom radim varivo od tikvica, ali sasvim drukčije. Kako recepata s tikvicama i juhama nikada dosta, ovo mi je odlično. I što je važno, lako za napraviti i nadasve zdravo. Bilježim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni so všeč enostavni recepti, po katerih se naredijo čimbolj zdrave in okusne jedi. Receptov je veliko, potrebno je upoštevati svoje okuse in želje.

      Izbriši