Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 11. junij 2012

pravi jagodni puding

Pri kosilu sem ponudila tole sladico iz jagod, ki so bile v hladilniku že par dni in čakale, da jih "realiziram".



sestavine za 4 osebe:

2 smetanova pudinga
3 žlice sladkorja
4 žlice mleka
3 dl sojino riževega mleka
4 dl kravjega mleka
300 g spasiranih jagod
4 jagode za okras
4 koščke bele čokolade
4 žlice hladne vode
malo čokoladnega sladkega greha





Mleko sem dala v kozico segrevat. Medtem sem zmešala prašek za puding s sladkorjem in malo mleka, to zmes dodala mleku v kozici in mešala na majhnem ognju, da se je nastala krema. Odstavila sem in dodala zmiksane jagode. Premešala in servirala v kozarce.

Koščke bele čokolade sem stopila v skodelici nad posodo z vrelo vodo, odstavila in dodala hladno vodo. Premešala sem, da je nastala tekoča krema in spiralasto polila po pudingu. Spiralasto sem okrasila še s čokoladnim sladkim grehom in okrasila z jagodami.

Dobro... dobro... dobro...

Ni komentarjev:

Objavite komentar