Skupno število ogledov strani

sobota, 23. junij 2012

tozzetti z olivami in timijanom



Kako bi se jim reklo po naše... mogoče slani domači prijatelji (ker so domači prijatelji podobni toskanskim cantuccinom). In tozzetti so ene vrste slani cantuccini. Jaz sem jih poimenovala v originalu, čeprav ta recept ni prav tipičen za tozzette.  Je malo oz. precej drugačen. Ne vsebuje jajc in štručko se prereže pred pečenjem, Po končanem pečenju se jih nič več ne da ponovno v peč. Recept, ki sem ga jaz preizkusila, je tak in glede tega ga nisem hotela spreminjati, vsaj tokrat ne. 
Seveda jih lahko damo po pečenju nazaj v peč za nekaj minut, da se še po vrhu rezine zapečejo in postanejo bolj krokantne. Testu lahko dodamo tudi kakšno jajce, kot je v večini receptov za to slano pecivo. Tako bodo tozzetti bolj "kompaktni".

Spodaj je recept, po katerem sem jih jaz naredila, ki je še kar spremenjen glede na prvoten recept. 
No, upam, da sem bila dovolj razumljiva... ali pa ne, mogoče sem s to razlago malo zakomplicirala. 







sestavine za 2, 3,  4 ali 5 oseb, odvisno od tega ali ponudimo kot prigrizek, predjed ali samostojno jed in odvisno koliko kdo poje:

270 g moke (jaz 170 g pšenične, 50 g koruzne, 30 g riževe in 20 g sojine)
2 žlički pecilnega praška
1/2 žličke soli
30 g masla
20 g olivnega olja
1 navadni jogurt
1 žlička posušenega sesekljanega timijana
70 g črnih izkoščičenih sesekljanih oliv

Zmešamo moke (lahko pa delamo samo s pšenično). Dodamo pecilni, sol, stopljeno maslo, olivno olje, jogurt, posušeni timijan in olive. Zmešamo z leseno žlico, potem pa še malo pognetemo z rokami.
Štruco položimo na pekač obložen s peki papirjem, zrežemo na rezine in damo v pečico na 170 stopinj za 30 minut. Zadnjih 5 minut dvignemo temperaturo na maksimum, da tozzetti dobijo lepo zlatorjavo barvo.

                                                             razrezana štruca pred pečenjem






Rezine ločimo z nožem in še tople ponudimo.
Lahko kot prigrizek, predjed ali samostojeno jed.
Lahko jih obložimo z mariniranimi sardelami ... kot sem naredila jaz, ali kot nam domišljija tisti trenutek narekuje.
 


Odlično je... drugič bom dala rezine tozzettov pred serviranjem malo popeči.

Aja, zraven bi pasal kozarček dobrega belega vina, ki ga jaz nisem spila. Naslednjič, ko bova dva, bom vajo ponovila, takrat z vinom.  



6 komentarjev:

  1. Žao mi je da ovaj recept nisam vidjela odmah jer sam već ispekla kruh (graham brašno, sušeni estragon, maslinovo ulje i Dijon senf), a ovo bi mi baš pasalo za današnji ručak. Svejedno, bilježim, jedino, kako nemam rižino brašno, a sojino ne želim koristiti, zamijeniću s nekim drugim. Odlično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je. Mnogo volim kombinaciju crnih maslina i timijana. Beležim recept za probanje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Este me parece un pan estupendo!!!!
    besos

    OdgovoriIzbriši