Skupno število ogledov strani

četrtek, 21. junij 2012

frtalja z meliso


Podobno frtaljo je delala moja mama, ko smo bili še otroci. Pa tudi potem, ko smo že odrasli. Ona je dodala še divji koromač. Od takrat mi je ostal v spominu ta vonj po melisi in koromaču, ko se je delala frtalja.
Jaz jo naredim vsako leto v sezoni melise in koromača.

Tokrat sem uporabila samo meliso, ker koromača nisem imela doma. Del pšenične moke sem nadomestila z drugimi mokami.




sestavine za 2 veliki frtalji:

3 jajca
50g pšenine moke
50 g riževe moke
50 g koruzne moke
30 g sojine moke
20 g kostanjeve moke
sojino riževo mleko po potrebi
malo mineralne vode
sol
žlička pecilnega praška
sesekljana sveža melisa

V visoki posodi zmešamo jajca s soljo, mlekom, mineralno vodo, moko in pecilnim praškom. Dodamo meliso in premešamo.
V ponev damo malo olja (jaz olivno). Ko je olje zadosti vroče, nalijemo zmes in počasi pečemo na zmernem ognju na obeh straneh. Dobimo dve frtalji debeli približno 1,50 cm.


Dober tek.

4 komentarji:

  1. Uživam pregledovat tvoj blog.
    Predvsem zato, ker je tako domač in tako nič kičast.

    Komaj čakam kakšen recept z bučkami ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Brnistra, vesela sem ob tem, kar si napisala.
      V tvoj blog sem že malo "pokukala" in mi je zelo zanimiv. Več pogledam in preberem kasneje.

      Recepti z bučkami vsekakor bodo, ker imam zelo rada bučke.

      lp, Lu

      Izbriši
  2. Poseban recept, a kako imam melisu u dvorištu, baš bih mogla probati. Nikada ništa takvo nisam jela. Do danas nisam ni znala da ima i kestenovo brašno. Ma, super je ovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, hitro narejeno in dobro.
      Kostanjevo moko dobim v Italiji, pri nas je še nisem iskala in ne vem, če se jo dobi.
      V Toscani delajo tradicionalno torto iz nje po imenu castagnaccio. Prvič sem ga jedla lansko poletje v Italiji in mi je bil zelo všeč. Enkrat pride na vrsto tudi ta recept.

      Izbriši