Skupno število ogledov strani

četrtek, 14. junij 2012

rižota s koromačem, žafranom in pestom iz mete in melise

Koromač se je pojavil v moji kuhinji šele zadnje leto. Nekako ga nisem bila vajena uporabiti.
Dobro poznam divji koromač...še iz otroštva, ko je mama naredila frtaljo z meliso in koromačem. Ta mi je ostala v zelo ljubem spominu in vsako leto jo v sezoni večkrat naredim.

Tako, sedaj ga pobliže spoznavam, ta gojeni koromač in moram reči, da me je kar navdušil.

Tokrat sem naredila tole ..... rižoto s koromačem in... dodatkom pesta iz mete in melise





sestavine za 2 osebi:

1 velik gomolj koromača
3 žlice olivnega olja
1 lovorjev list
noževa konica  žafrana
sol
150 g riža parboiled

Koromač sem dobro oprala in zrezala na debelejše rezine (nisem ga rezala na majhne koščke).
V vrelo vodo sem dala  sol in lovor ter dodala koromač. Kuhala sem cca 10 minut. S penovko sem pobrala koromač in kozice. Nekaj rezin koromača in zelene dele sem prihranila. Ostali koromač sem sesekljala s paličnim mešalnikom v kremo.
Na olivnem olju sem podušila rezine koromača, ki sem ga prihranila in dodala riž. Zalila sem z vodo, v kateri se je kuhal koromač, dodala žafran in kuhala cca 15 minut. Po potrebi sem dosolila. Odstavila sem in dodala kremo iz koromača. Za intenzivnejši okus sem dodala žlico pesta iz mete in melise. Rižoto sem pustila nekaj minut stati, da so se okusi prepojili in jo postregla.

Dober tek!

2 komentarja: