Skupno število ogledov strani

četrtek, 25. april 2013

piškotki s cvetovi regrata


Vsako pomlad, ko zacveti regrat in so travniki okrog mojega doma posuti z rumenimi cvetovi, se sprašujem, kaj bi se še dalo naredit iz teh prelepih zlato rumenih cvetov.
Že lani sem na internetu našla recept za piškote s cvetovi regrata na tem blogu.









Recept sem priredila in nastali so zelo okusni piškotki. Jaz sem uporabila spodaj navedene moke, lahko jih zamenjate s kakšno drugo po želji, vendar menim, da naj bo moka nežnega okusa . . .  mogoče ajdova ne bi bila primerna . . . ali pač . . . treba poskusit).

sestavine za cca 30 piškotkov

200 g moke (jaz bučna 100 g in riževa 100 g)
100 g prosenih kosmičev
25 cvetov regrata
1 vanilijev sladkor
2 jajci
3 žlice cvetličnega medu
3 žlice olivnega olja EDO
1 dl kvinojinega napitka
1 dl mineralne vode (jaz Donat)
sok 1/2 limone

Zmešala sem suhe sestavine, dodala sem cvetne listke regrata  (postopek čiščenja cvetov si lahko ogledate in preberete tukaj).
Jajca sem zmešala z medom, olivnim oljem, dodala kvinojin napitek in mineralno vodo ter sok limone.
Suhim sestavinam sem dodala mokre in s kuhalnico dobro premešala. Masa je bila ravno dovolj mehka, da sem jo lahko zajela z žlico in polagala na pekač obložen s peki papirjem.
Piškotke sem pekla na 160 stopinj 15 minut.







So posebnega nežnega okusa. Lahko bi dodala še kakšne oreščke, semena ali kakšne dodatne okuse, vandar potem ne bi bili več piškotki z regratovimi cvetovi.


 

2 komentarja:

  1. Po sestavinah opažam, da smo se vsi nekaj vrgli v te kvinojine napitke. Tudi pri nas doma smo tamalo navadili in ji ima zelo rada.

    OdgovoriIzbriši