Skupno število ogledov strani

sreda, 10. oktober 2012

polžki z lososom in bučkami


Ponavadi lososov file obrnem v ponvi ali dam v pečico, zraven priloga iz krompirja in razne zelenjave.
Tokrat sem pripravila lososa malo drugače.






sestavine za 2 osebi:

1 file lososa (pri repu s kožo in kostjo)
2 žlici olivnega olja

1 mala ali 1/2 velike rdeče čebule (jaz Tropea)
3 žlice olivnega olja 
1 strok česna
1 večja bučka
0,5 dl belega vina
sol
svež limonov timijan
limonova lupinica 1/2 limone

200 g testenin (jaz polžki)


File lososa sem posolila in popekla v ponvi na malo olivnega olja (na vsaki strani cca 10 minut). Najprej sem popekla  na strani brez kože, nato še na strani s kožo. Z vilicami in nožem sem očistila meso od kosti in kože (naredila sem večje koščke).

Na olivnem olju sem popražila sesekljano čebulo, dodala sesekljan česen in na rezine narezano bučko. Solila in vse skupaj dušila cca 10 minut, dodala vino, sesekljan svež limonov timijan in limonino lupinico. Počasi sem dušila še kakšnih 10 minut, dodala koščke lososa, premešala in odstavila.

Medtem sem skuhala polžke v osoljeni vodi. Precedila sem jih in jih dodala prilogi iz lososa in bučk. Dodala sem še par žlic vode, v kateri so se kuhali polžki in premešala.  


 

Odlična kot predjed, lahko tudi hladna. V bistvu je samostojna jed, ker vsebuje vse sestavine, ki so potrebne za kompleten obrok.


2 komentarja: