Skupno število ogledov strani

sobota, 16. marec 2013

kremna juha iz boba in korenja








Že nekaj časa se nahaja v moji shrambi posušeni bob v vrečki, ki sem ga kupila par mesecev nazaj čez mejo. Kar nisem vedela, kako naj ga uporabim. S kremno juho nič ne "falimo", zato sem se tokrat odločila kar za to varianto.

sestavine za 4 osebe:

200 g suhega boba brez lupine
4 srednje veliki korenčki
1 manjša ali polovica večje čebule
1 strok česna
sol
posušen koriander
posušena divja meta
1/2 žličke mlete kumine
peperončino po želji
3 žlice olivnega olja


Bob sem dobro oprala in namočila čez noč. Potem sem ga odcedila in dala kuhat  v hladno vodo. Očistila in narezala sem korenje in ga dala kuhat zraven boba.

Čebulo sem sesekljala in jo počasi dušila na majhnem ognju cca 5 minut. Že na začetku sem jo solila (to naredim vedno, ker se čebulo tako lažje razpusti ), dodala sem sesekljan česen, meto, koriander, kumino in peperoncino ter vse skupaj preložila k bobu, ki je bil skupaj s korenjem že skoraj kuhan. Pustila sem na majhnem ognju še 10 minut (skupaj cca 25 minut). S paličnim mešalcem sem juho zmiksala.

Po kremni juhi sem zmlela še malo peperončina in okrasila z meto.

3 komentarji:

  1. Izgleda odlično. Pri nas pa boba kar ni za dobiti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč. Boba tudi jaz že dolgo nisem zasledil, upam pa, da ga bo letos kje za dobiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita juhica. Sploh ne vem, če sem že kdaj jedla bob, a v taki kremni juhici bi mi bil nedvomno všeč.

    OdgovoriIzbriši