Skupno število ogledov strani

sobota, 15. december 2012

ajda z rdečim zeljem in jabolčno kremo

Recept za to jed iz ajde sem dobila tukaj. Sestavine so enake, postopek pa sem prilagodila sebi.
Rdeče zelje je sicer bolj vijolično kot rdeče, kar pri toplotni obdelavi še bolj pride v ospredje. Kakorkoli, zelje je odlično in ajda s tem zeljem tudi, jabolka dajo tej jedi prav poseben čar in omaka se odlično poda okusom in strukturi ostalih sestavin.   





sestavine za 4 osebe:
1/2 glave rdečega zelja (cca 400 g)
200 g ajde
5 jabolk
limonin sok
2 čebuli (jaz šalotka)
3 listi lovorja
olivno olje
sol
sladka smetana
30 g masla



Zelje sem narezala na manjše koščke, jabolka sem  olupila in dve jabolki zrezala na majhne koščke, tri jabolka pa drobno naribala in  premešala z žlico limoninega soka.

Na olivnem olju sem v veliki ponvi pražila sesekljano čebulo, dodala sem dobro oprano ajdo in rdeče zelje ter jabolka. Solila sem, dodala lovorjeve liste. Postopoma sem zalivala z vrelo vodo, da se je ajda skuhala in zelje zmehčalo (cca 15 minut)

Na maslu sem podušila naribana jabolka, dodala smetano in premešala. Odstavila sem.

Na krožnik sem z žlico nanesla najprej jabolčno kremo, na vrh pa položila s pomočjo obročka ajdo. Okrasila sem z rezinami rdečega zelja. 




Odlična kot predjed ali samostojna jed.

Vesela bi bila komentarjev in predlogov za še kakšno kombinacijo z ajdo.


2 komentarja:

  1. Ti pa s telimi zadnjimi izdelki postajaš prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno, ovo je jelo/ prilog po mojem ukusu. Radim prvom prilikom!

    OdgovoriIzbriši