Skupno število ogledov strani

petek, 19. april 2013

sestavljena pomladna solata










Te dni je, če je le mogoče vsak dan na krožniku tudi regrat. Zraven "pade" tudi kakšna trobentica (listki in cvetovi). Regrat mi je letos kar "ušel", cvetovi se pridno odpirajo. Pa saj se lahko v kuhinji uporabijo tudi cvetovi za različne recepte. Pa tudi regratovi listi so dobri tudi po cvetenju oz. čez vse poletje.

Lani sem objavila nekaj postov z regratom (tukaj, tukaj, tukaj)

Letos ga zaenkrat uporabim v raznih solatah. Ena izmed teh je ta.


sestavine:

radič (rdeč in zelen s tržnice)
regrat
cvetovi regrata
listki trobentic
cvetovi trobentic
krompir (kuhan, zrezan na kocke)
kalčki redkvice sango
extra deviško olivno olje
bučno olje
balzamični kis
sol






Rada bi naredila še kakšno jed z regratom ali regratovimi cvetovi . . . če mi rata, sigurno objavim.

Kako ga vi letos kaj jeste?




11 komentarjev:

  1. Mi ga imamo najraje v solatah raznih odtenkov. Tale tvoja je na pogled lepa kot cvetoči travnik;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Gf ...res se je zanimivo poigrat z barvami tudi pri pripravi jedi.

      Izbriši
  2. Že na igled prelepa, po okusu pa verjetno še boljša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB, pomlad je koncno prinesla tudi sveze barve in sestavine na nase kroznike.

      Izbriši
  3. To je odlična solata! Nadarjen!
    Ciao, Tatiana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tatiana, hvala, narava nam da vse te cudovite rastlinice.

      Izbriši
  4. Kako lepa solata! Tako pisane še nisem jedla, pa si mi take lušte naredila, da bo kmalu na našem jedilniku. Mmmm...

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, zbilja divna salata. Maslačak imam u dvorištu, ali uvijek se bojim brati za salatu jer pred očima imam sliku kako se vjerojatno barem jedna maca popiškila po njemu:)) Sumnjam da sam u pravu, ali se toga eto ne mogu osloboditi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, nasmejala si me. Tudi jaz vedno pomislim na macko, zato raje nabiram malo dalje. Lp.

      Izbriši